SKRIVET: 2010-07-07, kl 00:22:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Your heart is breaking

Jag har inte sett en enda mygga på hela sommaren men likt förbannat har jag två feta - ständigt kliande myggbett på halsen! =S Skitirriterande.

Slutade realtivt tidigt idag, 20.30, var inte alls mycke att göra. Kanske pga VM, jääävla bra match av Holland ;)

Satt och lyssnade på ett gäng tjejer på bussen, krävs en del för en nysvensk att fatta vad en del betyder ibland alltså! Ni skulle hört dom!

Asså den jäla bruden, fy fan hon skulle haffa han , du vet *blabla* men, så jäla ball asså, han va ju bara sugen på maj! Fan ble så jäla lack ja ble, hade kunnat nita fittungen. Lia bra hon hade dratt dirr, palla inte se hon leka där hel mycke! 

- OMG vad folk inte kan prata ordentligt längre. Kan sätte 50 spänn på att ungen stavar likadant som hon pratar på sina svensk prov! Och lätt att hon använder "msn förkortningar" såsom nt= inte, cs=ses, ja=jag! Zzz

Nope, alla inkompotenta ungar hahah! Nu ska Malinski sova, förhoppningsvis är de fint väder imorgon så jag kan sola innan jag åker in till stan för att fixa lite ärenden och sedan jobba.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: