SKRIVET: 2010-07-27, kl 11:45:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wrong and right

Blev väckt imorse (för en halvtimme sedan) av mamma. Ber mig att följa med henne och handla.... maah jag som till och med börjar tidigt idag! Kl 2 =P Anywho, gick med på det. Har nog aldrig gjort mig klar så snabbt och enkelt! Men ialla fall, nu får jag reda på att vad vi ska handla är färg...FÄRG! Till att måla om huset med. Jag kunde ju ha sovit till kl 12 istället.

Enklaste, snabbaste och ändå relativt snygg metallisk skugga idag ;)
 

Försök att se bortom mina oansade bryn ;)

Fick en överraskning av Juanos igår



Hade pekat på den för ett tag sedan, tycker den är skit frän =P

Köpte mig en kavaj/kofta dessutom. Lite coco chanel över den!




Dags o gå!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: