SKRIVET: 2010-07-04, kl 19:56:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

What can make me feel this way

Eyeliner och rött läppstift är verkligen inte jättekul kl 9 på morgonen! Promise! Jobbade från 11-17, vi hade ju 4th of July tema så personalen på skönhets avdelningen på Åhlens hade rött, blått och vitt på sig. Det var även 50 tals tema där vi hade tjejer som gick runt i klassiska 50 tals kläder + smink och delade ut info om eventet och sist men inte minst så hade vi Alice i underlandet som satt och drack te med hattmakaren i entrén =) (sminkade av Anna och Mig) bilder kommer när jag fått tag på dom.

En liten visning! Skit nu i hur seriösa/oseriösa bilderna är!

 
Kl 09.00                                                            kl 15.30

Måste ju visa er hur pass bra Make up stores läppstift faktiskt håller! =) Riiiiktigt bra! Här har jag gått hela dagen utan att bättra på de! Gjorde det däremot direkt efter bilden togs ;)

Tankade idag för andra gången sedan jag tagit mitt körkort, alltså med andra ord tankade jag helt felfritt idag. =D Fett grymt Malin!

Måste nog va den blekaste bruttan på stan alltså! Ska fan ta och sola sönder mig imorgon (bara de blir fint väder) Ska se ut som en vandrade soltorkad tomat! Hell yeah

Näpp, talk to u soon.



Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: