SKRIVET: 2010-07-11, kl 20:04:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

True words

Svettiiiigt! ÅHhh, mitt rum är som en bastu!! Det är fan inte bättre utomhus så de är ju inte speciellt lönt att smälla upp ett tält för att sova i det.... vilket jag ändå aldrig hade vågat göra ensam ändå så ;)

Fick sluta tidigare igår, enligt min och min kollegas överrenskommelse! Sneglade in på Åhléns när jag gick förbi och där inne stod min kära arbetskollegor Tant-Zabina och Stani. En liten rundtur som resulterade i abslout ingen shopping alls sedan bussen hem.... då börja det regna!
 Söt i tanta hatten!

Jaha, mina bästa tips till omvärlden idag mina damer och herrar!!


Nivea Visage aqua sensation! Speciellt den lilla burken vilket är ögoncreme! Det måste nog vara tips nr 1. Riktigt härligt att börja och avsluta dagen med att massera in en kylande fuktcreme runt ögonen. Man känner själv att man ser lite friskare och lite fräshare ut... sen luktar den ju jääävligt gott dessutom. Och som Eva Longoria säger i alla reklamer: you´re worth it! Haha

Och givetvis ett litet något från Make up Store: Blemish concealer.

Fungerar som en vanlig conecealer bara att du "punktar" ut en på finnar/blemmor. Den innehåller produkter som torkar ut och tar död på finnen innan den hinner "blomma ut" (äckliga men så härliga ord). Innehåller även produkter för att skydda området runt.

Nu ska Malinka till HSB och kräva min lägenhet som jag kanske vill ha =P Vi får la se people!
Sen blir de jobb! Vääärmeen i köket! Den tar död på mig. Helt vindstilla där inne och ca 35-40 grader varmt.. inte coolt! Skriver jag inget inlägg ikväll så har jag antagligen smält ihjäl =/

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: