SKRIVET: 2010-07-07, kl 12:45:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

There we go

Ska strax iväg och träffa Freddie i stan, han är äntligen nere på besök från Stockholm =) Måste hitta en födelsedags present till pappa, vad önskar man sig om man är en man i 40 års åldern? Jag har inte den blekaste, tröja, kallsonger, rakhyvel?

Dagens make blev också ganska neutral, lite guld, lite rost, lite grönt och lite rött =P gaanska neutral ändå!
 

Haha först nu har jag fått förfrågan om "hur mycke smink använder du igentligen Malin" Hohoo ni skulle bara veta =P Fast kan ju säg att jag vet en hel del som använder räääätt så mycke mer! Men jaa... idag har jag använt mig av allt smink som finns på bilden här under.



Det här tycker jag faktiskt, heeeelt ärligt, inte är såå mycket.

Nej, dags att gå till bussen. Hörs ikväll efter jobb.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: