SKRIVET: 2010-07-25, kl 16:25:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Strange kind of fashion

Vilken helg *pust* Så utarbetad och trött. Fredagen jobbade jag först på make up store sedan på Chili. Lördagen på Make up store och sedan var jag ledig för jag hade lite födelsedagar att fira. Spenderade kvällen på Elyseé med en riktigt god toblerone mousse! =D

Hade värsta dramat på jobb! Eftersom Make up store ligger precis vid entrén på Åhléns så får man vara med om all action. Tjuvar, pundare och allmänt korkade människor som inte tror att folk ser något! Haha, riktigt spännande när vi hade ett gäng höga puckon som började riva av larm o liknande för o sno parfymer. Diskreta? haha neej!

Däremot var min make up väldigt nice!

 

Ballt ;)

Ska städa - för de gör jag bäst!

Puss och Kärlek


sis

haha nej städa gör JAG bäst!! du e bäst på.. ehm.. hmm...... ...? jag återkommer! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: