SKRIVET: 2010-07-20, kl 18:55:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Standing where you left me

Lagom trött igår kväll efter en heeel dags arbete. Fick en massa trevligt besök på Make up Store, även lite på Chili! =P Anywho, slutade halv 12 så det blev en lagom lång dag för mig! Tur att de inte var sååå fint väder!
Igår blev det lila och rosa make. Min kollega Anna gav mig ett tips, att använda penna istället för primer. Anväder du då en tex lila penna och sedan en lila skugga över så blir den lila riktigt intensiv och djup!
 
Fotat i kallt ljus och varmt ljus. Har endast använt produkter från Make up store - så klart! Pennan är violet storm och skuggorna flamenco och babydoll. Sen givetvis ca 4 andra skuggor i vit, skimmer, vanilj och créme färg.

Åkte till Tosselilla kl 9 imorse. Har lekt, hoppat, åkt karuseller hela dagen. Även grillat korv - vilket jag hatar.. korv då alltså, BLÖ! Men jag bet ihop! =) Tim blev polare med en påfågel, fick en fjäder som souvenir hahah, som fågel-fanen tappade då såklart!

 

Hemma nu ialla fall och jag har bränt mig i solen. Tog en lång kall dusch. Gör ju inget om jag är helt röd och bränd, då ser jag ju ut som jag gör annat än att jobba hela tiden! Haha!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: