SKRIVET: 2010-07-14, kl 13:53:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Not that kind

Inte långt innan kl 21 bestämde jag mig för att dra ut med Ida, Mattias och Perita. Har aldrig gjort mig iordning så snabbt! Måla tånaglarna på bussen till och med =P Hahah, men det är kvällar som såna som blir bra.

Vi började hemma hos Ida med lite rosé och pasta sallad =)
 

 

Lite suddiga bilder men ni vet  ju vad min ursäkt är! En toa-bild hade väl inte varit för ovanlighetens skull? =P


Det blev faktiskt en mycket trevlig kväll igår även om inte Olivia och Suvi följde med, vilket var så det var tänkt! Men men, deras förlust, det kommer ju fler gånger.

Sviiin tråkigt att det är fint väder idag igen.... när jag ska jobba =( Någon däruppe jävlas med mig!
Japp japp, har varit och ätit med Pappa, Alex och Fia. Körde ut till skogen efter vi ätit upp, fy fan vad mygg där var! Hatar dom äckliga små blodsugarna!

Time to dra!

Puss och Kärlek


Fluvi

Sorry men jag var ju bakis som ett svin , men det är bra att ni hade kul i alla fall ! =D men vi ska till Hipp ikväll om du är på ! Pusss *



PUBLICERAT: 2010-07-14, 14:05:17 | URL: http://jamiejackman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: