SKRIVET: 2010-07-05, kl 19:12:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

My guy

Överraskade lillebror idag på dagis då jag drog med honom till stranden helt plötsligt! =P  Vilken toppen syrra man är. Efter x-antal timmar på stranden, där vi träffade hela gänget med Padde, Timmie, Linus, Benza mfl, då jag var bränd - tydligen. DÅ var det dags att åka! Fia, jag och Oliver åkte till Toftanäs och jag gjorde mitt första besök i butiken Ely, jag är imponerad, vilken butik! Såå sjukt fina grejor. Nöjde mig dock med två ljushållare =D



Handlade även till middagen som jag och Fia så duktigt lagade. Riiikigt avancerat ;)
Fullkorns tortellini med pesto. Tomat, mozzarella, rödlök och peppar i ugnen och voila som taget från medelhavet! =D

 

Lille Tulle =)

Nej, nu ska jag faktiskt städa! Belive me it´s about time.

 

Puss och Kärlek


sis

hahahah kolla mina knän!! dom ser nt ut o må bra :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: