SKRIVET: 2010-07-04, kl 00:41:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Make it work

Mätte upp till 35 grader varmt i köket idag, jaag svettades! Stackars Jocke som jag jobbade med idag tyckte inte heller det var speciellt kul. Min kollega Alex var ledig eftersom han fyller år, grattis till honom.

Stannade kvar efter jobb igår och tog en drink med Vesslan och några arbetskollegor, riktigt härligt väder! Känns dock som mina läppar svullnar upp varje gång jag dricker något med sprit i =S Vet inte varför haha, men tänk efter ett par glas så ser man ut som något vit jävla Latoya eller något! Hahah!


Ska jobba på Make up store imorgon och då är det 50-tal som gäller, lite extra fin får man ju va eftersom det är  4th of July! Tänkte mig ett par riktigt sässeyt röda läppar och grovt tjockt med eyeliner =P Kläder och hår? Den tiden den sorgen kl 9 på morgonen ;)


Det är dessutom 10% off på Make up store imorgon så kom och fynda! See u there!

Nu ska Malin nanna, efter ett varmt, svettigt 12,5 timmars pass så är denna damen rätt så slut!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: