SKRIVET: 2010-07-15, kl 21:28:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

It´s all mine!

Fick sluta lite tidigare idag,  så nu skönt! Det blev raka vägen hem och in i duschen. Hårinpackning och ansiktsinpackning så nu känner jag mig som en helt ny och fräsh människa. Var ju hos Peggie och fick naglarna gjorde innan jobb dessutom så nu är mina händer sig lika igen ;)

Alltså... Min syrra köpte ny tv och dator, på avbetalning. 600 kr/mån i 30 månader... Kanske bra pris, vad vet jag om datorer och tv-apparater. Men är det inte dumt att ta så mycke på avbetalning, dessutom i 2½år när man bara jobbar extra/som vikarie? =/ Alltså jag vet inte men är de inte dumt? Snackar ju inte skit om henne, men undra lite hur man tänker bara. Tänk så har hon ingen inkomst alls sen, vad ska hon göra då? =S

Skitsamma, nu ska jag utnyttja läget lite och kolla på Dear John på hennes nya tv ;)

Make up store imorgon 13-20,15 sedan Chili 20.30- 23! wihooo :/


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: