SKRIVET: 2010-07-06, kl 13:36:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im always gonna wanna

Lätt att snooza är mitt favorit moment på morgonen! Satte larmet på kl 10 för jag tänkte gå ut och lägga mig på studsmattan för att sola, men de var ju kallt! =S Sååå jag snoooozade mig fram till kl 11.30, svin skönt!

Annars riktigt seg morgon, lång tid att äta frukost. Lång tid att sminka sig, lång tid att duscha, fast jo jag duschade innan jag sminkade mig ;) Nu är man bara fortfarande allmänt seg!

Idag blev det den gamla favoriten guld och rost!
 
Måste ju erkänna att min kamera är sämst på att göra de röda tonerna som de igentligen ser ut. Alla bilder ser lite grådassiga ut, jag ser ut att tillhöra någon i The Cullens familjen! Menar, jag låg på stranden hela dagen igår. Vad fan är oddsen att jag ser ut som jag legat död och begraven några dygn då? Ordentligt grå med andra ord!

Har fastnat för dehär med brun eyeliner, det ser lite mjukare ut samtidigt som det är lite roligare än svart för de är ju så vanligt att man kör med det.

Dags att bege sig av till jobb!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: