SKRIVET: 2010-07-08, kl 23:14:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

I made us

Åh, kan bara kasta mig bak i sängen och däcka direkt! Har varit uppe sjukt tidigt idag (för att heta Malin) Var på banken ang lägenheten jag vill ha... säger inte mer ;) Ska till HSB imorgon på möte, låter viktig som fan! Min kära råärliga lillebror har förklarat för mig att mina fötter STINKER efter varje gång jag jobbat =P Härligt med lite fakta ibland liksom!

Har hunnit ligga någon timme på stranden och pressat, riiiktigt skönt var de. Lite sådär ojämnt solbränd men who gives a flying fuck? Ser ialla fall ut som jag gör mer än att bara jobba alltid ialla fall! Jo, jobbat har jag dessutom också gjort idag....några timmar!

Tror min granne är lite speciell =S Snackar med sig själv, står och stirrar rakt ut i trädgården bara mumlar en massa.... jaa, så antingen gammal och dement eller bara speciell!?


Nej, tack sov dags! Ska bara städa lite snabbt först, har just sett på tv3s tv program om sjuka människor som samlar på sig massa skit och deras hem ser för jävligt ut... fick helt mycke ångest för min lilla tvätthög på mitt rum! Haha

Puss och Kärlek 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: