SKRIVET: 2010-07-26, kl 23:47:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Having a good time

Åh efter 10 och en halv timmes arbetspass är jag riktigt ordentligt död i fötterna! Kommer hem, får micra lax med potatis och hollandaissås..... snacka om o-god mat jämnfört med när den var färsk. Dvs runt kl 5 tiden =P

Har sett Kick ass och käkat honungsmelon resten av kvällen. Måste säga att Kick ass var ett shitload av crap som sög! Inte bra alls =S Fattar inte vad min kollega tjatade om i flera dagar.

Idag, trots att jag jobbade i butiken, hade jag en ganska "tråkig" sminking. Guld - grå sotat. Hade verkligen ingen fantasi eller något engagemang alls imorse!

 

Anywho, jobb imorgon igen - chocker? Ska dock börja tidigare så jag slipper sitta i skiten för tidigt =P

Tips på parfym är Marc Jacobs - Lola. Har sprayat handlederna med den och kan inte sluta sniffa på mig själv!c Sjukt god även om flaskan är en aning.. dramatisk ;)


Sov gott

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: