SKRIVET: 2010-07-11, kl 19:37:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Getting hot!!

Var på Bara badet idag med mamma, Oliver och Elin. Såå härligt att kunna bada ordentligt. Jag är ju lite för speciell för att bada i havet och sjöar! Ne, kanske inte... gillar bara inte det. Har ialla fall badat som ett litet barn idag =D Hela högra halvan av mig är bränd, får de v ar där solen stod på haha. Bra tänkt där Malin.



Hämtade hem mina nyinförskaffade neccessärer från Make up Store igår... köpte 5 st =P

Sen att jag fick en sådär nåååågorlunda bra rabatt på dom var en annan femma ;) Haha


Varav en av dom var pensel och borst fodral och en med krok så man kan hänga den på väggen eller dörren när man är ute och reser eller om man helt enkelt har dåligt med förvaring i badrummet! Reeeeklaaam! Den lilla i mitten på den första bilden tyckte jag man kunde ha som "clutch" (liten handväska på sätt och vis) för typ när man går ut. Den är fluffig och har ett läder kors på sig, Rock-chic ;)

Nu ska Malinski renbädda och städa rummet! Behövs lite grann. Fan va synd att man inte är ledig imorgon med, ska ju bli 30 grader fram till tisdag, men nu kommer åskan hör jag..... Underbart, love it! =D


Puss och Kärlek


peeellleee

Maaalin, hade inte den fetaste aning om att du tagit bild idag, haha, världens fulaste bild också dessutom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: