SKRIVET: 2010-07-25, kl 21:09:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Don´t close that gate

Åh, tänk att jag spenderade min enda lediga dag, för en vecka framöver, med att städa, sova och bara slöa. Okej, hann lite shopping på Nova och var en runda på net on net för att kolla på en tv. Men ändå! =(

Fick givetvis gjort lite shopping igår innan jobb, tog en tidigare buss till stan innan jobb baaara för att hinna spendera lite pengar. Hittade ett par efterlängtade harem byxor. Det sista stället jag har kollat på är ju Lindex eftersom jag aldrig går in där annars =S Men fick ett tips so I payed them a visit ;) Rundan resulterade även i hårband, presenter och väst! Spara är ju tråkigt "men de går ändå"

Jepp, jepp jobba 10-20 imorgon på M.U.S, hmm hur ska man ha sminket då? Förslag på färger? Haha I´m blank!

Har just duschat och satt på en ansiktsmask, ska sova tidigt idag men först blir de film och mys med mamma.

Kom på att de var så sjukt längesedan jag åt riktig husmanskost, eller överhuvudtaget "hemma mat". Min mamma är grym på att laga mat men jag äter ju aldrig hemma längre då jag alltid äter på jobb. Folk tror ju man blir bortskämd på restaurang mat men tro mig... de blir man inte. Om något så smakar allt detsamma och man börjar längta efter fiskpinnar och pommes med remoulade eller pannbiffar! Hade hellre fått de på tallriken än en fint grilla oxfilé med någon flashig sås och onödigt mycke ompysslade potatisar.

Talk to u soon


Puss och Kärlek


Anonym

håller med dig malin!!jag vill ha fiskpinnar med mos och spenat! haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: