SKRIVET: 2010-07-18, kl 16:07:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Breaking rules

Har verkligen varit Sveriges sämsta bloggare denna helgen, men jag har faktiskt ursäkter! Har ju jobbat rumpan av mig hela helgen. Först hela fredag-dag på make up store fram till kl 20.15 sedan från 20.30 till 23.30 på Chili, nästan exakt likadant på lördagen. Så jaa, lite trött och ingen lust till att sätta sig vid datorn och skriva ett inlägg när man kommer hem! Trevligt nog blev det en lunch med Fia när jag hade LUNCH ;) i fredags. Satte oss på Bageri Caféet på Gustav, första gången jag ätit där, helt okej, rätt mysigt ställe.


Fick min fina tunika i fredags! =D Från Saint Tropez, finns på Åhléns City - of course!
 
Bada-papapa Im lovin it!

Har varit på Ikea idag med mamma, Oliver och hans kompis. Sjukt trött på smurfhits vid detta laget!
Fick ett trevligt samtal av Maja som bad mig jobba imorgon, jag säger ju inte nej ;) Så 10-14.50 på Make up store och sedan 15-22.00 på Chili, ungefär ;) Ska man ändå jobba så! Tisdag är jag dock ledig och ska bara njuta av dagen och få så lite gjort som möjligt! Idag däremot ska jag få en massa gjort hade jag tänkt! Tvätta penslar, städa, skriva schema, sortera massa papper =P Sjukt viktig männsika, jag!

Puss och Kärlek


sis

för fan! charmigt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: