SKRIVET: 2010-01-21, kl 23:37:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

You love my big ego

Har haft nackspärr hela dagen, har aldrig haft de förr och planerar inte att få de igen. Jävla pest! Har jobbat och innan de fika jag med Elin. Tänk er att dricka chai med huvudet på sniskan hela tiden - inte lyckat! Inte heller lyckat att försöka platta håret och sminka sig men de fick gå helt enkelt!

Ska till min kära frisör imorgon kl 8 på morgonen! Ska försöka få bort den orange/gula färgen som jag tick sist när vi färgade det. Blir nog en fika med min kollega sen blir de jobb. Har snackat med Elin om att eventuellt gå och pierca oss också, de var ju så längesedan nu =D Abstinens besvär!


På lördag blir de minsann fest! Nina ska ha sin 20 års fest och har hyrt lokal och hela köret så då blir det fira ska! Men innan dess ska jag jobba långpanna.

Men nu ska jag vara så duktig och plugga teori! För det behöver jag tydligen massvis! Sen blir det bingen, ska upp redan kl 06.00!!!!! Hemskt!

God natt och sov sött

Låt att rekomendera Beyoncé - Ego


Puss och Kärlek


eelleeepelllee

Nackspärr. Ja jo så kan det gå när man ger sig på vilda saker sådär på morgonkvisten. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: