SKRIVET: 2010-01-28, kl 23:13:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Keep swimmin´

Svar på fråga: (till Julia) Skolan jag går på heter Internationan makeup center (IMC) och det är på make up store vid triangeln i Malmö. Lite övrig fakta: 08.00-12.00 måndag till fredag. Det är en intensiv kurs, dvs nya ämnen varje dag. Kostar ca 30.000 (ej csn berättigat). Har verkligen  aldrig tyckt det varit så kul att gå till skolan och jag vet att mina två närmsta klasskamrater Bella och Peggie instämmer!


Tips! Damer och herrar sov inte med smink speciellt inte mascara, kvalslter älskar det! Så när du ligger på din kudde om natten så kryper kvalsterna upp i ditt ansikte och äter på ditt smink! Så om du någonsin upplevt dehär grusiga i ögonen på morgonen så kan de bero på att de små filurerna har varit och käkat sin nattamat på ditt ansikte- äckligt!!!


Skulle du vilja ha ett oräkneligt antal av dehär ätandes på ditt ansikte om natten?!


Ska jobba efter skolan imorgon. På lördag blir det långpanna och sedan festa till det med fröken Stenberg. På söndag lutar det mot en promenad med fröken Bylund sen en avkopplande dag helt enkelt! På måndag är det först skola sen till jobb och hjälpa min kollega inventera - kul på sin lediga dag. Sedan röra mig vidare till massören på hotell Radisson Sas, ska bli en helt ny männsika. Kvällen ska jag spendera hos Bella i hennes nya lägenhet och med Peggie, det blir en mysig tjejkväll med mat och film, Paranormal Activity!!!


Näpp slut för idag, tack för idag. Ska nanna nu, måste köra i tid imorgon för att plocka upp Bella innan skolan. Kan ju inte komma försent då!


Puss och Kärlek


Rebecca

uuueeee :( det där var typisk sån fakta man faktiskt inte vill ha, haha


Li

Gud så äckligt! Men dom finns väl där ändå även fast man inte sover med smink?



PUBLICERAT: 2010-02-01, 20:19:02 | URL: http://takemyplace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: