SKRIVET: 2010-01-12, kl 21:09:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tomorrow never comes

Sa ja, da har man shoppat lite idag med. Hittat en snygg blus och lite mer. Haha det ar det anda jag gor nar jag ar har! Min kusin Kieth har forhort mig om hela mitt liv sen vi traffades sist, sa har precis blivit klar med att beratta allt.

Vet inte riktigt vad morgon dagen for med sig men ska ialla fall in till Dublin city och shoppa pa torsdag igen fast da ska nagra fler mostrar folja med. Tror dock vi ska till Dundrum imorgon, det ar ett av europas storsta kopcentrum :) Kul Kul!


Fler bilder fran festen!

Jag och mitt kusinbarn Megan (ett ar yngre an mig bara).

Mina kusiner Karl och Sarah och jag och Karls flickvan Michelle i bakgrunden.

Trevlig hog blandning av kusiner Yvonne, Kieth, Sarah, Elaine och karl.





Karl med strippan!


Puss och Karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: