SKRIVET: 2010-01-03, kl 13:46:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is where you will find me

Åkte hem vid 20-tiden från jobb igår, hade haft sån huvudvärk sedan klockan 17 så jag orkade till slut inte stå i värmen i köket. Sån tur var det inte migrän, då hade jag inte stått upp nu kan jag säga! Kom hem la mig på soffan så klappade mamma mig lite på huvudet =P Sedan gick jag till sängs rätt tidigt. Alltså alla hatar väl att bädda sängen, men sen på kvällen är man så tacksam för att man gjorde det ändå! Det är ju så mycket mysigare att hoppa ner i en finbäddad säng än en som ser ut som "3:e världskriget". Citat från Mamma. ;)



Vaknade inte förrens klockan 12 idag, huvudvärksfri! Hoppade in i duschen och har inte gjort något vettigt alls sedan dess =S


Ska strax iväg med Linda, Nadia och Fia ut i skogen för att gå en långpromenad med Caesar =) Mysigt, ska nog gå ner och koka ihop lite oboy eller något =P


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: