SKRIVET: 2010-01-11, kl 21:27:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is how the story goes

Har inte skrivit pa ca tva dagarna nu, skarpning!

Var pa Karls 21 ars fest, riktigt lyckad. Massa folk kom, fick traffat de flesta kusinerna. Alla at tarta och drack (egen bar och bartenders sa det var ju bra) dessutom kanner val alla till hur irlandare ar nar de kommer till alkohol? Mitt i allt kom det en strippa som dansade for Karl och sedan spankade honom lite. Ni skulle hans flickvans min nar strippan kom in, haha!



Ser ganska lycklig ut dar..



Otroligt nog var han fortfarande lika lycklig efter detta! Jag presenterar karls rumpa!

Efter festen sov jag hos min moster som har alla barn i min alder, skit kul hade vi hela natten, alla fulla pa tequila och smirnoff. Nasta dag blev man serverad med agg och toast till frukost, kan tanka mig flytta hit ;)

Idag har jag vatt med mamma i Dublin city och shoppat loss. Har ansalange hittat tva par skor, blir ett par till imorgon :) Sen har jag hittat en massa annat. Har kopt en present till Cissi ocksa, har haft en tradition sen vi gick i typ 8:an att vi alltid har kopt nagot litet till varandra nar vi aker utomlands. Reskassan borjar dock ta slut nu, sa blir de nar man ska bjuda hela slakten pa drinkar. Ni vet hur det ar nar man blir full och generos.


Har tappat bort min kamera sa jag vet inte hur det blir med bilderna som jag har tagit, har fatt fota lite med mobilen istallet men den kameran ar sa kass :(

Men men, sa far det vara, ska ner och kolla film och ata meanies nu! :)


Puss och karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: