SKRIVET: 2010-01-28, kl 21:12:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is how it vworks

Jaha, jag kom aldrig hem igår, fick inte heller tillgång till en dator så jag kunde blogga =(

Spenderade ialla fall tiden, efter skolan och innan jobb, igår på salongen Chic, där Peggie jobbar. Satt och fick fina naglar. Bella var också med och fick fina naglar hon med!

Här är mina pimpade chinge naglar, som Peggie kallar de.


Här har vi 2st in action bilder på Peggie och Bella.
 

I skolan idag fick vi lära oss lägga en snygg grund/bas för att få till rätt nyans och för att kunna lägga en jämn make up därefter. Varje dag hela veckan var riktigt rolig,  så sjukt att de är kul att gå till skolan.

Var och fikade med ett helt gäng sedan efter skolan, efter det var det raka vägen till jobb!

Undrar om jag har någon läsare med asiatiskt påbrå som är intresserad av att vara modell för mig så kan ni väl skriva ert namn och mail. Även om det finns någon kille som vill ställa upp på Dragqueen make up, skriv ert namn  och mail på "kommentarer". Eller oavsett hur du ser ut, kön och påbrå du har, är du intresserad så skriv då ditt namn och din mail! hahah jävla tjat.

 

Ska hoppa in i duschen nu, sedan se Twilight och däcka i soffan!

Puss och Kärlek


eeelleepellee

Ja jag har en lillebror som både är halvasiat och en man, eller ja pojke, han är mer än gärna dragqueen.


Julia

jag ställer gärna upp som modell!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: