SKRIVET: 2010-01-01, kl 16:53:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

The beginning of the new year

Vid 22 tiden begav jag och Fia oss till Nina för  att påbörja det "riktiga" firandet. Kvällen blev väl inte riktigt som tänkt, massa slagsmål och skit och kanske inte heller folket som jag umgås med i vanliga fall.. Höll mig dessutom ganska nykter hela kvällen. Slutade med att jag gick hem hela vägen mellan Bara och Klågerup i nylonstrumpbyxor och högklackat och helt ensam..... hade dock Freddie i luren. Låt oss säga som så att jag kan inte gå i högklackat men jag envisas med att göra de för jag älskar skorna! =D






Hjälpte ju Cissi med smink och hår, titta så vakcer hon blev.



Nina och Sofie är också några av mina extremt vackra kompisar! :D haha speciellt på denna bilden.

Fick även ett trevligt nyårssamtal från en gammal barndoms vän som jag nog inte träffat på ca 12 år! Riktigt liten värld faktiskt eftersom han umgås med några av mina klasskamrater från gymnasietiden.



Har läst ut teori boken idag och fortsatt göra lite uppgifter, ska börja om från början nu och läsa ut den igen. Fick en teori CD av Cassie men får inte den att funka så klart! Så jag gör allt den naturliga vägen istället ;) Har dessutom haft tid till att göra löksoppa idag :D Gotte!



Näpp åter till pluggandet!


Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: