SKRIVET: 2010-01-23, kl 00:35:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

My hearts the limit

Så ja, hemma efter ytterligare en dags slit. Kan inte sluta tänka på att Jag har köööörkoort!! Helt skönt liksom! =) Vill bara ut och köra men har ju inte tid, jobbar ju långpanna imorgon dessutom. På kvällen ska jag ju som sagt till Ninas 20 års fest. Dock ska jag inte dricka utan vara fylle-chaffis, det var min lott eftersom jag kommer så pass sent till festen.

 

På söndag blir det nog en dejt med Linda (som sagt) sen ska jag nog dra med mig storebror och simma lite längden på något av Malmös alla "exclusiva" badhus - yey.



Såhär vacker blir man när kära Elin fotar och man ligger inne med nackspärr, trevligt.



Jo förresten, var ju hos min frisör imorse och färgade till kalufsen. Det blev bra tycker jag, sen satt min frisör Alexandra och hjälpte mig plugga teori ( var ju och skrev teorin i hemlighet efter jag varit hos henne o färgat mig). Fick låna en liten lyckogroda av henne, antagligen därför jag fick godkännt. =)


God natt, sov gott!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: