SKRIVET: 2010-01-24, kl 12:15:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love is just another word

Slutade tidigare från jobb igår, så var på Ninas fest redan kl 21. Men det blev inget drickande för mig ändå, hade ju lovat att vara folks fyllechaffis =P Vilket jag ändå inte hade mycke emot, de är ju kul att köra ju =) Det var roligt att träffa alla gamla klasskompisar från grundskolan. Tråkigt nog slutade kvällen i bråk och kaos mellan nästan allihopa, utom nyktra jag och Emma som stod och observerade =) Tycker ialla fall det var tråkigt för de var ju framför allt Ninas 20 års fest och att folk måste bråka då är en aning respektlöst. Men som alla vet så går sprit och konflikter ofta inte hand i hand. Nog från att vara en diplomatisk och "schweiz" (neutral) i de hela!

Här kommer lite bilder!

Cissi, Linda och Fia mina vänner jag haft hela mitt liv =)

Linda, Jag, Becki och Emma. Tog den sämsta bilden på mig men den bästa bilden på alla andra ut, som nästan blinkar.

  

Cissi var lite väl rund under fötterna efter att ha tittat för djupt ner i flaskan, så jag fick hjälpa henne skriva sms under kvällen =P

 
Min fina nya top från Irland (som jag hade på mig på festen)

Har glömt att visa upp min extremt sensuella pjamas som jag också köpte på Irland, U like?

Har varit och lämnat Fia på jobb imorse, hämtat Cissi i Svedala och kört hem till Linda för att ses och snacka lite sedan kört Cissi hem igen och mig själv hem. Så de har blivit en himlans massa körande, får inte heller motorstop lika ofta längre Hell Yeah!! =P Nu ska jag städa mitt rum så Mamma Frankie blir glad!

 

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: