SKRIVET: 2010-01-20, kl 13:08:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Longing for it

Näpp, klarade inte teorin igår heller. Nä jag skrev inte ett inlägg trots jag var ledig, var så sjukt besviken och irriterad så kände bara inte för de. Gjorde inte mycket igår mer än att bete mig som alla andra tjejer i "den" veckan i månaden... Krängde maränger och pluggade teori.


Ska strax bege mig mot en dag på jobb, förhoppningsvis ganksa lugn men inte allt för lugnt!


Måste se till att plugga så mycke jag kan, får inte kugga en gång till. Fattar dock inte varför jag bara inte kan klara de! Menar jag var ansedd som stud/pluggis ju! =S


En promenad i skogen till helgen med Linda och Caesar!
 
Ursäkta den ocharmiga bilden! =D

Puss och Kärlek


Linda

Min hund ser ju livrädd ut :( Och du, du är ursäktad, hihi...puss min pudel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: