SKRIVET: 2010-01-31, kl 18:27:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

It´s gonna have to work

Har inte skrivit något på hela helgen, skandal. Har faktiskt inte varit hemma alls och varit väldigt upptagen hela tiden så har inte kunnat!

Var i skolan i fredags, Peggie var inte där (tomt) men jag och Bella klarade oss utmärkt ändå ;) Jobbade lite med studio foundations och kom fram till att de inte var jätteenkelt och dessutom var vi inte jätte imponerad av resultatet. Innan det var dags att gå så sminkade jag till mig lite, använde mig av rosa och lila ögonskugga... ovanligt för att vara mig. Såhär slutade det.

 


Åkte hem till Johan och sov en stund sedan åkte jag till jobb, stannade kvar och tog en drink med Zabina när vi jobbat klart. Stani blandade denna tjusiga drinken till mig, god var den också!




Jobbade långpanna igår sen kom Linda och hämtade mig. Stressade satan hem, bytte om, fixa smink, fixa hår, ta en grogg sen iväg! Började på Chili, Amanda kom också. Träffade även på Cissi, Tina och Patricia. Kvällen slutade med Amanda inne på Etage, ordentligt onyktert!

 

Jag och Linda kom in på diskusionen igår om vad man gör med sina kråkor, ja snorkråkor jag e 5 år gammal. Nej, men seriöst.... ransaka dig själv, när du pillat ut en kråka ur näsan vad gör du av den?
Svar 1: Rullar ihop den och skjuter iväg den.
Svar 2: Kletar den på första bästa sak
Svar 3: Pillar aldrig mig i näsan, så fall bara om jag har en näsduk till hands.

Kan garantera att 80 procent svarade enligt Svar 1. Eller inget av de stämmer kanske inte, kanske äter du din kråka istället för att behöva hitta någonstans att göra av den? Haha urk. Nej, slut på sånt skitsnack =D

Puss och Kärlek


Anonym

smalinnnnn

är du fortfarande tillsammans med johan ?


Linda

Tog Andy på bar gärning ang. Svar 1 på vår diskussion i lördes! HAHA, så vi är inte ensamma,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: