SKRIVET: 2010-01-07, kl 12:37:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

If I ain´t got you

God morgon

Dags att stiga upp såhär kvart över 11, det är väl rätt skönt med att ha ett kvällsjobb. Älskar sovmorgonar =).
Har som vanligt Alicia Keys album spelandes på spotify medans jag springer omkring och gör mig iordning.



Har hämtat in resväskan från förrådet och ska så smått påbörja packningen, ja så gott jag hinner ialla fall. Ska ta bussen till stan kl 13. Har ialla fall kommit underfund med vilka skor jag skall ha med mig =) Och hårprodukter =P
En gles början.





Hihi weey fick nyss mitt make up store kort från posten, 40% på hela sortimentet =D Nu är det inte långt kvar till kursen börjar, ska bli sååå kul!




Dags att kila, hörs ikväll!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: