SKRIVET: 2010-01-17, kl 17:55:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

I want u so bad, its my only wish

Jag vet, sämsta bloggerskan någonsin. Har inte skrivit eller lagt upp några bilder sen jag kommit hem. Flyget sög! Förkyld sista dagarna av resan, vilket resulterade i en hemsk flygresa hem. Dessutom var planet försenat med 1 timme =S Anywho, var hemma igen vid 18 tiden, spenderade kvällen hos Joakim och Kati. Hela lördagen jobbade jag, började 11 slutade 00... pust.

Har varit och hälsat på Fia och Suvi idag på KB brunchen, där jag brukade jobba. Åt lite våfflor och annat gott =) Så har precis kommit hem.

Imorgon ska jag åter till vägverket och denna gången sätta teorin! Linda är så söt och följer med mig för moraliskt stöd =) Ska snabbt inom min frisör innan jobb. Hälsovårdsmyndigheten kommer imorgon dessutom, blö!

Nope, här kommer lite bilder som jag samlat ihop under resan, hade ju inte min kamera eftersom jag tappade bort den första dagen.... hitttade den igen när vi satt på flygplatsen påväg hem =S I mammas väska!


Var och åt middag i en kyrka som är omgjord till restaurang och bar, mitt i Dublin.


Hittade tillbaka till ärade Starbucks, inte imponerad på deras Chailatte, så de blev vanlig latte resten av resan.



Heaven, nä men Dundrum. Ett av europas största köpcenter, love!


Mosho in action =D


Och här är för alla er P.S I love you, älskare! Dun Laoghaire




Näpp nu ska jag dra mig tillbaka för kvällen, tvinga hit Cissi sen och kränga meanies (vinäger chips).


Puss och Kärlek


Suvi

Tack för trevligt sällskap idag & lycka till med körkortet imorgon !!! Pusss *



PUBLICERAT: 2010-01-17, 23:31:35 | URL: http://jamiejackman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: