SKRIVET: 2010-01-31, kl 23:11:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

I remember the times

Så, har precis tvättat klart mina penslar (till sminket) för det måste man göra varje dag! Fick åka till Linda först för att hämta min "skolväska" eftersom jag lämnade den hos henne igår efter att vi sminkat oss och innan vi åkte till Chili.


Jaha, har börjat på en seriös nivå leta lägenhet, massa som händer här hemma nu. Inget jag tänker ta upp och beklaga mig över men så ni vet. Det är därför jag måste hitta mig en lägenhet nusnart. Fast igentligen vill jag ju inte flytta hemmifrån =( Trivs ju så bra med alla i familjen under samma tak, men det är inget alternativ...


Jaha, ska till jobb efter jag varit i skolan imorgon för att hjälpa min kollega inventera.... på min lediga dag *mörrr* Sen ska jag till Radisson SAS och få massage - underbart! Hem snabbt, åka och hämta mitt körkort och sen in till Bellas lägenhet. På kvällen blir det tjejkväll. Jag, Bella och Peggie ska äta middag och kolla på Paranormal activity, läbbigt! =D Får försöka laga något cpnyttigt annars äter inte Peggie de, Fröken-jag-äter-inte-kolhydrater. Ger en ångest för fan! =P Men de kan ju å andra sidan vara bra umgänge, inte sant?


Nej, dags att nanna kudde, ska upp kl 06 imorgon.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: