SKRIVET: 2010-01-24, kl 22:37:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

I never meant for this to happen

Mysig tjejkväll hos Björkman brudarna "Helen är så jäkla trevlig alltså!" Blev bjuden på god middag, varför tror folk det är svårt att imponera på en kock när man bjuder på mat? Om någon så är man överlycklig att man blir bjuden på mat och slipper tillaga den själv, sen vad fan man blir bjuden på spelar inte så stor roll sålänge det inte är typ ister =/ Har hittat en ny vän, katten Gurra helt un underbar liten pälsboll. Dock tillhör han tyvärr Lille Malin så kunde inte bara ta med honom hem =P


Jaha, skola imorgon då..... Kul men samtidigt känns det lite hemskt. Jag älskar ju mina sovmorgnar, men men jag vill ju göra detta så. Får bita ihop, det är ju trots allt bara 10 veckor! =) Tänkte köra till skola imorgon, känns så sattans skönt att kunna säga så =P


Blir kanske en filmkväll med Emmy och Sebbe i veckan, får inte bli allt för sena kvällar dock! *suck*

Nä, tror nästan jag måste göra mig iordning, ta en dusch, byta färg på naglarna och få min skönhetssömn ;)

Ni får en update imorgon lunch om hur första skoldagen gått, vänta med spänning!!




Puss och Kärlek


louise

hahahah han e min kisse med :D, det va roligt o träffa dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: