SKRIVET: 2010-01-06, kl 23:12:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

I looked for my heart and found you

Åh, sorgligaste filmen någonsin. Finns det någon film som är bättre (twilight filmerna delar väl platsen kanske). Åh bölar och har mig. =) Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta.


Sitter och snackar med mina kusiner på facebook, sjukt kul när de försöker sig på svenska =) Tydligen så är Dublins flygplats nerstängd pga snöoväder, jag menar come on! Det snöar fan aldrig på Irland måste de bli snöoväder bara för vi ska dit? Äh, de får lösa sig. I värsta fall får vi köra dit.... not.

Nope, dags att hoppa i säng snart. Fattar inte vart jag ska trycka in en tid för packning =S Pallar inte nu, har inte tid imorogn, ska ta bussen extra tidigt för att sola, växla pengar och lite andra ärenden =S Får ta de imorgon kväll när jag kommit hem från jobb. Bara det att jag nog inte blir så populär här hemma om jag springer omkring och packar när alla andra sover. Ska upp 6 på fredag morgon så hinner inte då, ska vara på flygplatsen klockan 8. Äh skitsamma, får ha tid så enkelt är det!

 

God natt,

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: