SKRIVET: 2010-01-06, kl 18:33:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

I do believe in love

Jaha, ser inte ut som min kära vän Cissi tänker dyka upp här hemma. Men men, har suttit med Oliver och kollat på Peter Pan, en annorlunda version men bättre än den klassiska Hook. I denna filmen är det den söta Jeremy Sumpter som spelar Peter och inte den kända Robin Williams, me like.

 

Haha nej jag är inget pervo, han är bara så himla söt! Han är ju dock lika gammal som mig nu typ så det är fullt normalt att tycka han är urgullig! =) Bättre än Robin va?

Ska strax äta middag, fläskfile, klyftpotatis med champinjonsås, morötter och brysselkål! Smaskens.
Just de ja, ska dela med mig av mitt enkla recept till Daimtårta (efterfrågat!)

botten:
½ pkt digestive (smula sönder)
50 - 75g smör (smält)

Rör ihop och häll i botten på en avtagbar form och ställ in de i frysen.

smeten:
Vispa upp 2 pkt vaniljvisp med elvisp bryt ner ca 2pkt dubbeldaim i och häll smeten på digestive bottnen och ställ åter in tårtan i frysen. Låt stå över natten, eller ialla fall några timmar. Smeten ska påminna om glass. Och voila så har ni en utsökt och "pisse"- enkel daimtårta!


Puss och Kärlek


Cassandra Hempel

DÄR KOM DEN! hahaha <3



PUBLICERAT: 2010-01-08, 12:08:32 | URL: http://thelifeofhempel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: