SKRIVET: 2010-01-18, kl 22:20:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´d rather die for someone I love

Teorin pratar vi inte om, fattar inte hur jag inte kan klara de! Ett ynka poäng ifrån, ska göra om de imorgon. Så klockan 13.25 hoppas jag att fler håller tummarna för mig denna gången! Pinsamt ju, tredje gången gillt!


Har varit i stan med Linda och kollat runt lite, fikat och sen jobbat. Inget att göra alls så slutade 21. Sitter här med datorn i knät, twilight på tvn och teoriboken brevid mig. Det är jobbigt när allt annat är mer intressant.

Inte ens varit hemma en vecka men redan bokat en ny resa. Turkiet med Cissi den 2:a maj, kul kul!

Nej, nu ska jag fan ta o dedikera resten av kvällen till plugg, de behövs!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: