SKRIVET: 2010-01-17, kl 20:23:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

How did it happen?

Jag har kommit till de stadiet där jag har två stycken byråer och en garderob men får ändå inte plats med allt men vill inte slänga något! Jag får inte lägga varken skor eller kläder någon annanstans i huset för mamma har fått spel och säger att hon kommer slänga allt!

Skor vill jag ha stående i fin ordning inte slängda i en låda. Kläder ska ligga fint vikta och i ordning. Jag får inte plats med fler förvarnings lådor, garderober eller en ny byrå. Får inte heller lov att bygga en walk in closet framför mitt rum, så vaffan får jag lov att göra?

Tips på vad man kan göra? Jag har inte hjärta att slänga något av de!


Snart kommer Cissi och så ska vi se Green street holigans och jag ska kanske plugga lite teori. haha fan alltså!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: