SKRIVET: 2010-01-05, kl 23:43:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Give me tonight

Nå, min överraskning slutade på filmstaden i Malmö. Bio, såklart. Filmen vi såg var Avatar och de nvar dunderbra! Verkligen värd väntan. Jag tyckte den var riktigt bra och rekomenderar starkt att ni ser den! =)


Var och skrev teorin igår på vägverket....gick dock inge vidare =( fick inte godkänt. Var ledig igår dessutom så åkte med famljen till Burlöv Center och kollade lite, mamma behövde köpa lite presenter till kusinerna och så till på fredag. Själv köpte jag bara en kofta... var verkligen inte på humör för att göra något. Kvällen slutade med middag och film hos Johan.


Imorse var jag på körskolan och körde min sista lektion 07.30 sedan raka vägen till vägverket igen för uppkörningen. 09.45 var det nog många som höll tummarna för mig, det gick strålande! Körde helt felfritt! (glömde dock blinka en gång när jag skulle ut ur en parkeringsplats... men det såg inte instruktören). Provet slutade med att han sa till mig: Tyvärr kommer jag inte ge dig ditt körkort idag... Jag bara: VA!? :( åh nej.. Men så sa han att det var ju för att jag hadfe kuggat teorin men jag var ialla fall godkänd på körprovet! Känns helt underbart!


Ny tid för teori bokad den 18e jan. Tänkte att de var lika bra att ta de när jag kommit hem från Irland, så kan jag ju plugga på flyget och så. Nu vill jag bara ha det gjort, det känns som det är så nära!

Lite bilder från nyår (mellanfestar lite hos Nina).
 



Nej, nu blir det sömn för min del. Är ledig imorgon så ska sova lääänge utan att känna mig skyldig =)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: