SKRIVET: 2010-01-07, kl 23:33:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

For once in my life

God kväll alla kära läsare, har ju påbörjat packningen.... helt plötsligt kom middagen emellan lite senare var det The break up på tv, vilken man var tvungen att se. Nu måste jag ju sova, ska upp redan klockan 6 imorgon... så vi får väl faktiskt se hur pass bra packningen blir imorgon, lovar inget.


Får väl försöka slutföra det så snabbt som möjligt, sängen börja ropa mitt namn i ljuva toner. Dessutom ska jag få en massage av min kära slav =) Haha!


Jaha, vi får se hur det blir med bloggandet denna veckan, för Lindas skull ska jag göra mitt bästa annars har hon inget att göra under hela veckan. ;) Mycket för hennes pojkvän Andys skull också, annars får han ta skiten. Haha, annars får ni ha en trevlig vecka!


God natt.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: