SKRIVET: 2010-01-26, kl 13:12:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dead or alive

Första skoldagen avklarad. Fick lära oss om färg och ljuslära sen fick vi testa lite olika kontrast och färgblandningar, kul faktiskt. Efter skolan gick jag, Peggie och Bella för en fika. Planerar att ha en liten teambuilding dag någon gång. Eller så blir det bara en tjejkväll för oss tre =P

Ialla fall, åter hemma igen. Ledig idag, skööönt. =) Var helt slut efter att ha varit vaken i 100 timmar igår (kändes det som) Storstädade ju köket på jobb eftersom hälsovården ´skulle komma idag. Blö.
Ska strax åka till Nova Lund och handla lite saker som behövs till skolan. Fick ju iförsig ganska mycke saker i min väska, men smink kan man aldrig få nog av.


Ska göra vid mina naglar imorgon! Wihoo! Peggie jobbar som nageltekniker, så jag och Bella har bokat tid till imorgon efter skolan. =D

Ska försöka skriva inlägg lite oftare, Linda klagar på att jag gör de för sällan =P Jag ska ialla fall försöka!


Måste tvätta mina borstar och penslar nu.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: