SKRIVET: 2010-01-06, kl 14:44:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Second chances never matter

Åååh har sovit till halv två idag! Så skönt. =) Fast hela dagen har försvunnit =S Ska sätta igång och städa lite nu, men måste först göra mig iordning. Har precis kommit ut ur duschen liksom =P

Sitter och lyssnar på Stevie Wonder, i just called to say i love...na na na. Rätt härligt faktiskt, helt vitt ute, solen skiner in genom fönstert och härlig musik, vilken häärlig dag!


Snackade med min kusin Nathalie igår, planerade lite om veckan som kommer. Min andra kusin Karl fyller nämligen 21 och det firar man stort på Irland så det ska bli stor fest. Gissa vad mitt problem är? Jo vad ska jag ha på mig? Har ju inget nytt och snyggt. Åh ilandsproblem! har du tips eller en garderob att ge bort så skriv gärna! Haha, jag är desperat!


Snart kommer pappa förbi en sväng och ska hälsa på mig, sin favorit dotter =) Haha elakt. Nä men får lägga på ett kol med städningen. Lite senare kommer Cissi och ikväll ska vi se Dagboken med Ryan Gosling och Rachel McAdams, tidens bästa film. Finns ingen finare och mer betydelsefull film. Love it!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: