SKRIVET: 2010-01-08, kl 20:55:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Baile Atha Cliath

Da var man framme, roligt man inte kan anvanda sig av nagra svenska tangenter sa ni for forsoka koppla ihop detta istallet :p Kom till ett snoigt Irland klockan 12.30 iformiddags. Tydligen tycker alla irlandare att detta ar kaos.... sanningen ar att vi har precis lika mycket sno hemma men de har ju aldrig sno har sa detta ar typ naturkatastrof. Dessutom har de inga vinterdack, hahah suckers!

Har hunnit dricka ca 6 koppar te an sa lange. Har varit nere pa kopcentert har i Tallaght dar min moster Aileen bor. Imorgon ska vi till Churchtown till min andra moster vars son Karl fyller 21 och det ska firas med stor fest! vet inte hur det blir med bilder och sa denna veckan. Tror inte min kusin Stu uppskattar massa bilder inlagda pa sin dator, vilken by the way ar lika stor som en tv. Far nacksparr av att lasas vad jag skrivit!


Hittade inte sa hemskt mycket i affarerna idag, men tog de lite lugnt med shoppandet eftersom reskassan ska racka langt :) Hittade ialla fall en fin klanning till festen imorgon, kopte en mysig prickig pajams och lite annat ocksa.


Nu har vi precis atit middag, ska hoppa i pjamasen sedan ga ner , blanda lite drinkar och se pa film... Tydligen ar jag alkholisten har, den som ar misnt irlandsk av alla, right? Min kusin Keith kommer hit lite senare och sager hej dessutom.

Nope, sa javla kul var det inte att skriva med dessa skumma tangenterna! Vi hors kanske imorgon om jag far tid over!


Puss och karlek.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: