SKRIVET: 2010-01-25, kl 13:26:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Back to the school track

Har just kommit hem från skolan, fick en väska värd 2650:- med produkter för ca 15 000 kr i, hur underbart är inte de?! Sen om de stämmer skiter jag i, rena julafton för mig ialla fall. Är 11 st i min klass, kommer nog bli ett par roliga 10 veckor framöver. En av lärarna fråga vem Malin Beyer  var, lite osäkert sträckte jag upp handen =P Så sa hon grattis till körkortet en hemlig person har varit och betalat för din sminkrock och smink kappa för 500 kr. Undra vem denna hemliga person var ;) <3



 

Ska snart iväg och jobba, hörs kanske ikväll!

Puss och Kärlek


Linda

Förstår du att jag ska rota i den väskan? :) hihi

Vad gör du Onsdag förmiddag? När slutar du skolan? Irish hugs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: