SKRIVET: 2010-01-13, kl 21:20:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Back again

Har varit pa Dundrum idag och kollat runt i affarer hela dagen. Hittade bara ett par skor, fran Clarks. Jag som har handlat en massa pa rean, nu nar man handlar pa vanliga priser sa kanns det svin dyrt! Haha. Jaja men men, nagot far ju handla for vanliga summor =)


Ar hos min kusin Elaine och hennes man Anto, halsar pa deras sma tvillingar Sam och Jack och dottern Ava.


Imorgon ska jag och tre av mostrarna till stan och shoppa for sista dagen av denna semestern. Har fortfarande inte hittat min kamera sa tar foto med mobilen men kan inte fa in dem pa datorn for jag har ingen sladd med mig till de =S saklart!


Tar flyget hem pa fredag formiddag kl 12 sa alla bilder kommer upp da =)

Sov gott


Puss och Karlek


ellleeepelleee

Jag saknar dig jätte mycket mollleee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: