SKRIVET: 2010-02-23, kl 23:16:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Your off to no good

Aningen trött, nyduschad och precis sett klart på Transformers 2:an. Den är ju ganska bra faktiskt, gillar Shia LeBouef starkt =) Skriker ju extremt sexigt haha, not. Kvinnligare toner får inte ens jag ur mig. Kom nyss på att pappa ringde mig imorse och gav tummen upp till bilden på Charlie, vad tycker man om att ha sin pappa läsa sin blogg? =/ Så privata och snuskiga detaljer går man ju iförsig inte in på men tänk om man skriver något "olämpligt" då? Har nog läsare i alla åldrar skulle jag tro så jag riktar mig ju inte just på te x min egen åldersgrupp, vilket kanske gör detta till världens bästa blogg.... eller inte.

Näpp, nog var de ska upp tidigt imorgon, redan 05.45 för en promenad! Kan ju erkänna att jag snoozade förbi denna morgonens träning, skäms på mig. Men alltså man ligger där och kolla på snooz knappen och överväger: 30 minuter(i värmen under täcket på min mjuka kudde i drömmarnas land) till eller en promenad i 30 minuter(i den mörka kylen som biter i kinderna, snö i ögonen och jobbig terräng...liksom). Svårt val? njaa.

Bjuder, å Bellas vägnar, på denna vackra 40-tals sminkning från dagens lektion. Nu ska jag nanna!




Puss och Kärlek


Isabell

jasså du bjöd på den ja ;o haha ses i morgon snyggepuff



PUBLICERAT: 2010-02-25, 20:12:35 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: