SKRIVET: 2010-02-09, kl 17:42:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

You take me higher

Hemma igen, har varit i skolan och sen ätit ute med pappa. Det blev lövbiff med kryddsmör för min del, verkligen gott! Har även varit en sväng nere i Trelleborg hos Farmor Beyer.

Här kommer lite bilder från 20-tals sminkningen igår.

 

Kände mig som en clown och inte särskillt snygg, eller? =P

Dagens ämne var Kvälls make up, man skulle använda sig av mycke färger och på ett roligt vis.



Lite sådär halvt sexigt när man sträcker på sig samtidigt =P Blev faktiskt riktigt nöjd och färgerna var tuffa men var tvungen att tvätta bort de innan jag gick därifrån!

På bilden nedan ser ni Elin ( en tjej från klassen) och sen mig och Peggie i bakgrunden. På den andra bilden ser ni Mija som blev sminkad av vår ena lärare Isabell. Besök hennes blogg på http://bellasminkblogg.se
 

Det blev ingen Iphone för min del, har ju mitt abonnemang hos telenor med en LG renoir som ingår i priset jag betalar. Om jag nu skulle ha en Iphone skulle min fasta avgift på min mobil + abonnemang ligga på över 1000:- kr i månaden, inte jätteintressant! Råkade dock tappa min mobil ner i toan idag...andra gången de händer denna stackars mobilen. Har sammanlagt tappat mina mobiler 3 ggr i toan och 2 ggr på bussen. Så försäkring är ett msåte för mig =D


Ska ta vara på resten av min lediga dag!


Puss och Kärlek


Isabell

du blev snyyggg!



PUBLICERAT: 2010-02-09, 17:58:50 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: