SKRIVET: 2010-02-11, kl 17:33:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

You had me at Hello

Hade tyvärr inte tillgång till någon dator igår så kunde inte blogga, får typ sså blogg ångest när jag inte gjort ett inlägg på en hel dag. Känner att jag sviker er! haha, kanske inte så allvarligt.

Hade 30-tals sminkning igår, skiljer sig lite från 20-tals sminkningen. Ni får se bilder från 30-tals sminkningen lite senare (ska sno dom från Bellas dator). Här är ialla fall en bild på Mija från 20-tals sminkningen som jag gjorde.

 

Sedan jobbade Mosho =)

Har idag gjort festsminkning på Bella, använde mig av flera färger såsom Lila, rosa, guld och svart. Här har ni resultatet! Lilla sötkorven! =D


Har varit en runda i stan med Bella och Peggie efter skolan sen åkte jag till Freddie och hälsade på Enzo, Melvin och Sofie som var där. Nu håller Fia på att laga muffins till mig =D Choklad, blåbär och vanilj!


Hörs sen!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: