SKRIVET: 2010-02-22, kl 23:56:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Without you

Sen min pappas tidigare hundar, Olsson och Busan, avlidit så har han inte stått ut med saknaden efter en pälslös liten vän. Så nu hälsar vi alla Pappas nya familjemedlem, nakenhunden Charlie, välkommen!!! =D




Tycker hans frilla påminner lite om min avlidne farfars =/ Men han ser ju ut som en cool kille ialla fall =)

Imorgon mina damer och herrar följer vi ett tight schema:
05.45: promenad
06.15: frukost (gröt)
07.00: buss
07.50: skola
12.00: Skolan slutar
13.00: träffa Alexandra och snacka en massa
16.00: klippa Freddie
Sedan är jag banne mig ledig resten av dagen =D Ska nog skissa lite på min kommande vårjacka som jag ska designa och få uppsydd hade jag tänkt mig, ni får nog se lite andra skisser imorgon om ni är sugna =)

Visst kan vi ha frågestund! Kul att du fråga ;) So, go ahead! Fråga allt ni vill så kan jag svara på de  ni har med att göra.... och även inte.

Sov gott!

Puss och Kärlek


bella

Naaaw vilken liten sötnos!! Åh dom där nakenhundarna kryper in i ens hjärta och bosätter sig där!



PUBLICERAT: 2010-02-26, 23:18:23 | URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Anonym

1.ska du bli makeup artist? 2.sluta SOM kock? 3.vad yände med johan?4.saknar du bobbie lee? 5. ska du flytta in till malmö? 6.hur lång är du? 7. umgås du med sin syster mycket? 8. vill du inte ha långt brunt hår? 9. vad tränar du ? 10. praktiserar du på M.A.S.?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: