SKRIVET: 2010-02-07, kl 21:29:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Couldnt care less

Har ni ibland frågat er varför ni inte ännu flyttat hemifrån, du hatar ändå ungefär hälften av dom du bor med och i din egen lya behöver du inte ta någon annans order? Blö, dags att ta första bästa lägenhet.

Har ialla fall skickat in intresse anmälan på två lägenheter idag och ska ringa en fastighetsägare imorgon ang en lägenhet vid Möllan, dock inte ett område jag är intresserad av att bo i men skitsamma.

Sitter och tittar på Spiderman typ 40 procent och datorn typ 60. Hatar verkligen super-hero filmer, jag menar att de nu finns en snubbe med övernaturliga krafter i filmen vad är då oddsen att de finns fler liksom?


En extremt vacker bild på mig och Peggie från i fredags... Jag bjuder på den ;)


Skola imorgon sen jobb, får väl gå o lägga mig direkt efter popcornen tagit slut =P

Vill att sex and the city filmen nr 2 ska komma snart likaså Twilight 3an! Vad gör ni på alla <3 dag? Jag jobbar       =( Blö, men sen å andra sidan vad skulle jag göra då?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: