SKRIVET: 2010-02-18, kl 18:02:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Close your eyes and count to three

Idag är mammas födelsedag så vi ska ha lite gäster ikväll och hon bad mig göra salladen. Helt plötsligt bad hon mig skala gurkan =S Va fan då för typ? Så jag gjorde, tro fan att hon fick fnatt för jag gjorde de med kniven och inte skalaren! För fan liksom, ska jag skala gurkjäveln eller inte?! Så nu behövde jag inte hjälpa till mer för allt jag vill är tydligen bråka =S ......för en jävla gurka liksom?

Anywho, vet man ialla fall att man inte ska hjälpa till längre för vad man än gör så duger de inte.

Var ute igår med Peggie och Bella, först på Harrys en snabb vända, sen Chili...där Bella blev som mestb onykter, sen till Crown vilket var stendött och så var de 25, kändes som de va 50+.

Nu kommer våra gäster och det blir flygande Jakob till middag =D Hörs ikväll!


Puss och Kärlek


bella

fan va dum svär!! Då kan jag hänga här som älskar svordomar och fula ord.)



PUBLICERAT: 2010-02-19, 20:54:10 | URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: