SKRIVET: 2010-02-18, kl 22:31:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

There´s no halo round my head

Jaha, dum som man är så tog jag själv inga bilder varken idag eller igår så jag sitter ihärdigt och väntar på att de sega M*therfuckrsen ska skicka mig alla bilder från vår utekväll samt från dagens lektion, men inget svar. Bilderna får komma komma upp på bloggen imorgon helt enkelt.

Har just kollat hockey med Emmy och Cissi, USA-Norge men dock bara första perioden. Jisses vad jag balndar ihop alla reglerna mellan hockey och innebandy hela tiden... allting är liksom likt men endå olikt. Men gud vad man saknar att spela, sneglar på min gyllene klubba varje gång jag går in i tvättstugan =(

Innan hockeyn har vi återigen kollat på Melodifestivalen då mamma spelade in den. Vi har kommit fram till att där är en viss skillnad mellan Jake i Twilight och Eric Saade

 

Taylor?                                                                            Eric?

Äh ganska lika är de ju ;) Nä, ska hoppa in i duschen nu. Imorgon ska vi sminka killar inför Dag/Tv/Catwalk prov. Ja, jag måste fixa bilderna på Cissi sen, hon blev jättefin =) Min lilla bröllopsmodell.


Hörs antingen senare eller imorgon =D


Puss och Kärlek


two olsson sisters

Haha, så lika är dom väl inte ändå:P Bra sida, by the way:)



PUBLICERAT: 2010-02-19, 17:24:07 | URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Anonym

är du singel?


Anonym

har du pojkvän? eller inte längre med johan?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: